hgfrted hgfrted .

hgfrted

یک فلش مموری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معیارها متفاوتند اما چیزی که دوست من که سال‌ها در کار خرید و فروش مموری بود به آن اشاره می‌کرد در مرحله‌ی بعدی، برند فلش مموری بود. در حال حاضر برندهای فلش مموری در جهان بسیار زیادند و شما باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بهتر است در مورد برندهای مختلف اطلاعاتی کسب کنید و نظرات خریداران را زیر پست‌های مرتبط با کالا‌ها ببینید و سپس تصمیم بگیرید. در حال حاضر نمی‌توان یک برند را به عنوان برند برتر انتخاب کرد، چون هر کدام از برندها امکانات و قابلیت‌های مختص به خود را دارند.
بعد از برند به جنس آن توجه کنید. فلش مموری‌های پلاستیکی زود می‌شکنند، اما همه‌ی فلش مموری‌های پلاستیکی به این شکل نیستند. برخی از آن‌ها جنس مقاومی دارند. در هر صورت اولویت با فلش‌های فلزی می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت بهتری دارند.
اندازه‌ی فلش مموری مهم است. یک فلش مموری با ابعاد بزرگ اصلا پیشنهاد نمی‌شود چون هم در جیب یا کیف شما جای زیادی را می‌گیرد و هم استفاده از آن سخت است. بهتر آن است که یک فلش مموری نسبتا کوچک خریداری کنید تا هم در جیب شما راحت جا شود و هم استفاده از آن راحت‌تر و بهتر شود.
گارانتی فلش مموری نکته‌ی مهمی است که معمولا اکثر برندها تا ۱ سال گارانتی تعویض دارند و اگر یک فلش با حجم بالا خریداری کرده‌اید از گارانتی آن غافل نشوید.
بگذارید در یک جمله خلاصه کنم: بهترین فلش مموری، فلشی است که شما با آن راحت باشید و راحت‌تر کار کنید. حالا ببینید و بسنجید که کدام فلش مموری نیازهای شما را بهتر برآورده می‌کند .
منبع: فلش مموری تبلیغاتی صدرا

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۳:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)